Skip to content

O mana de ajutor pentru familia Berchi din Dej

August 24, 2012

Am aflat via Alin Cristea de cazul unei familii de credinciosi penticostali din Dej, jud. Cluj. Familia are 7 membri (2 parinti, 5 copii) si locuiesc intr-o singura camera, pe proprietatea lor. Au nevoie mare sa construiasca inca o camera si ar avea nevoie de ajutor in bani pentru achizitia materialelor de constructie.

Mesajul familiei este acesta:

“Din orasul Dej jud.Cluj , va transmitem salutul nostru de pace si bucurie.

Cu ajutorul lui Dumnezeu am aflat despre biserica dumneavoastra si ne-am gandit sa va contactam, pentru ca ne aflam intr-o situatie dosperata. Suntem la credinta de 5 ani in Biserica Penticostala Betel din Dej. Avem 5 copilasi si singura sursa de venit o reprezinta salariul meu de 600 de lei, dar stiu ca Dumnezeu este milostiv si Sfant sa-i fie numele ca intodeauna ne-a binecuvantat familia cu lumina din nefericire toti 7 locuim intr-o camera de 4,5-5 m si ne doare sufletul pe mine si pe sotia mea cand vedem copilasi seara cum dor unii peste alti inghesuitii, camere este insolubra dar asta nu conteaza atat de mult … insa tare ne-am dori sa outem construi o camera doar.

Dar ca sa o construim nu avem sursa necesara Am apelat si la biserica noastra BETEL DEJ dar biserica noastra e plina de datorii si nu ne poate ajuta. Va rugam in numele Domnului Iisus Cristos daca se poate sa ne ajutati pe mine si pe familia mea chiar cu sume foarte mici ,iar daca nu se poate va rugam sa ne ajutati in rugaciune si atunci vom avea credinta ca Iisus va intervenii in ajutorul nostru, pentru ca in camera noastra nu avem nici apa nici gaz noi speram ca Iisus sa intervina in problema noastra, pentru copii nostri care merg la scoala si dorm pe jos FIE ca Duhul Sfant sa ne binecuvinteze pe toti cu sanatate si bucurie slavit sa fie Dumnezeu!

Astept un raspuns aici sau la nr de telefon: 0748854700″

Familia Berchi nu are cont bancar.

Pentru contact:

Tanase Berchi
Str. Calugareni Nr. 2
Dej, Jud. Cluj
0748.854.700

(Zilele acestea am vazut pe facebook la fundatia Habitat pentru Umanitate:

“Ştiaţi că accesul la locuinţe de bună calitate şi convenabile ca preţ este un drept cetăţenesc reglementat prin legislaţia Uniunii Europene? Este precizat în Tratatul de la Lisabona şi în Carta Drepturilor Fundamentale şi este definit ca „factor cheie determinant al condiţiei sociale a oamenilor”. Totul începe acasă!“)

sursa: Clujul Evanghelic

No comments yet

Lasă un răspuns

