Skip to content

O noua carte la Editura Life

Mai 7, 2010

INTELEPCIUNE DE-O VIATA Cum sa imbratisezi vindecarea pe care ti-o da Dumnezeu - Joni Eareckson TadaINTELEPCIUNE DE-O VIATA Cum sa imbratisezi vindecarea pe care ti-o da Dumnezeu

Nu ce am pierdut conteaza. Important e ce am gasit.

Eram în varsta de doar saptesprezece ani cand Dumnezeu mi-a cerut tot ce aveam… sanatatea, sperantele, independenta, visele, libertatea si mobilitatea. Mi le-a luat pe toate. Am fost atat d.. citeste mai multe


No comments yet

Lasă un răspuns

